Herrevärld viken dag. Dagen började med ett tretimmarsmöte om allt mellan himmel och jord. Resten av dagen har jag gått All in för att få ihop lite sköna låtar att få sjunga i morgon på medborgarplatsen. Det blir lite gammalt, lite nytt och lite överraskningar. 

När jag hade kikat igenom det mesta drog jag hem till min lilla vän Myran och drog en go bastu, innan han började jobba på trädgårn här i Uddevalla (Där Petter spelar ikväll btw)

Dagen har inte varit mer glamourös än så. Hoppas att det är i sin ordning för läsarna! :) 

Kom imorgon: 15:00 Medborgarplatsen i Stockholm (Söderandans dag)
http://www.stockholm.se/-/Nyheter/Familj--Omsorg/Soderandans-Dag-28-maj/

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kul dag du verkar ha haft :) allt är bra med mej,förutom att ja inte kan komma i morn :(

Ja har tjatat på mina föräldrar hela veckan,men nejdå ja får inte åka :( Aja du får ha de så kul iaf :)

Kram Nathalie

2011-05-27 @ 22:07:06
Postat av: Sara

haha, lycka till imorn Daniel! :) Hoppas resan går bra utan några förseningar! Jag kom på en rätt heefftig sak idag :o Vet inte om du har tänkt på det men aa (A) skriver på facebook sen kanske ;) Kram!

2011-05-27 @ 22:09:31
URL: http://saarabergstroms.blogg.se/
Postat av: Anna

lycka till imorgon daniel. Önskar att jag kunde varit där meeeen.. så blev det inte.. :( haha..



ska dansa imorgon och just nu har jag självklart feber och allt. Hoppas att de är bättre imon ;)



kram ♥

2011-05-28 @ 00:07:52
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Jenny

vore jättefint om du sjöng high & dry imorn :)

2011-05-28 @ 00:34:54
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Ellen

Du var jätte bra... Ville bara säga det, haha :D

2011-05-28 @ 16:23:41
Postat av: ella

tänke bara säga att du är bra bättre bäst och att du ska komma till finland snart, tackhej :)

2011-05-29 @ 22:10:58
Postat av: Camilla

Heej Daniel!



Har varit i sthlm över helgen och tyckte att jag såg dig på andra sidan perrongen igår (söndag eftermiddag) påväg hem mot Uddevalla. Kan detta stämma? lite småsegt att det var andra sidan dock... x)



Blev lite nyfiken och kom på hur längesen det var jag läste eller hörde nåt om dig! saknar din gooa stämma :)



Tror du inte att jag hittar din blogg och upptäcker att du sjöng vid medborgarplatsen, antagligen samtidigt som jag satt på ett café där och lyssnade på en röten amerikansk sångare?

Blir gaaaaaanska sur faktiskt.



I vilket fall så önskar jag dig lycka till med musiken och allt och hoppas att vi ses i götet snart!

kraaam på dej

2011-05-30 @ 16:36:41
Postat av: Linda Göransson

Nu du Daniel! Nu börjar jag snart kanske jobba som riktig journalist och inte bara för skoltidningen! ;) Ska på arbetsintervju nästa tisdag! :D

2011-05-30 @ 19:31:28
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/
Postat av: Lovisen

nu var det bannemig längesen du uppdaterade:) jag som har kikat in här så flitigt på sista tiden...typiskt.Förresten en nära vän till moi har gått vidare i årets Idol, jäkligt roligt!

2011-06-02 @ 19:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0