GODER AFTON båd herre och fru
.
Ännu en underbar dag är snart till ända. Men ICKE skall jag misströsta. Jag har fått mer gjort idag än vad jag fick gjort.... eh... en dag för längesedan. Strunt i det nu och läs det här istället:
.
Nu finns den i mitt hem: Min Iphone!
Det känns skönt att ha fått köpt den nu. Snart kommer jag slänga upp uppdateringar från den förhoppningsvis. Om jag lär mig. Men det gör jag. Snygg är den, och jag är nöjd. Till sommaren kommer Iphone 5 och då är jag görmycket efter. Men hellre efter i tekniken än efter i huvudet.
BILD:
HÄR köpte jag min nya kollega:
.
.
Jag har ingen aning om de förtjänar reklam men sälja Ihpones gör dem i alla fall bra! Jag var förövrigt där och spelade för ett tag sedan med Jay och Minnah. Det var riktigt skoj att få spela för Uddevallaborna.
.
.
När jag sprätte runt där utanför byggnanden på väg till bilen lös solen någon onödigt skönt på mig. Ja, den lös allt annat också, så jättemärkvärdigt var det ju inte. Solen är ju livsviktig för nästintill allt. jo, så långt är jag med. Men det jag ville komma fram till var just det att den snart borde få borta ALL snön och börja klämma upp små böngroddar, blommor och blad på alla träd. Ja, det är ju också basic, det vet jag. Det är ju så det funkar. men... Jaja... strunt i det då. Jag ville bara säga att jag saknar sommaren.
.
.
Med detta sagt är nu dags för mig att gotta ner mig i min nya telefon, och att jobba lite med låten som vi skrev igår. Tack för att ni tittar in. Det är superskoj!
.
Daniel Norberg
.

Kommentarer
Postat av: AlmaMånsson

Sööööt! <3

2011-03-08 @ 19:25:27
Postat av: Anna

nej men se där här bloggar man! :D happy!

Alltså, jag skulle gäärna köpa en Iphone om jag hade råd HAHA tyvärr är jag rätt pank och dom kostar ju lite mer än vad jag har just nu! ;). Haha jag kommer ihåg när du spelade i Uddevalla. Jag visste inte att du skulle dit så skickade erika sms om det och jag blev asarg för att jag inte åkte. Och då va det lite för sent.. :/ ah. Du är inte ensam om att vilja ha sommar, åh vad gött! Såg solen idag med! :D.



Hahaha bilden , så söt! Din rufs! haha! Tysta minuten idag va ju väldigt sorgsen.. 2 månader.. det är fett lång tid! Hoppas man inte får vänta allt för länge. Då kommer jag ruttna! Och du vill väl inte träffa en rutten anna va? ;) haha. ha det bäst. (LÅNG KOMMENTAR, LYCKAS SERIÖST ALLTID! :S)

2011-03-08 @ 19:27:33
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Längtar också efter sommaren! :) Så himla mkt som händer xD STUDENTEN! :D och att jag fyller år :) det är också kul! :)



Jag säger bara "Let the sunshine in"



Ha det så bra! :)

Många kramar! :)

2011-03-08 @ 19:32:22
Postat av: Emil Johansson

Hej! Skulle du kunna lägga ut tablaturer på din cover "Dont look back in anger" med Oasis ? :)

2011-03-08 @ 19:55:15
Postat av: Nathalie

Vill oxå ha sommar !! Fast vem vill inte dä liksom hehe :)

Snygg i phone btw :D haha du ä såå söt!! Diggar frillan ;) sköt om dej nu :) kram Nathalie

2011-03-08 @ 19:57:13
Postat av: vispen

Det är alltid roligt att läsa din blogg! Kul att du har köpt en iphone, har också funderat lite på att köpa en.

2011-03-08 @ 20:29:21
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: cille

fin bild.Vad kul att du är nöjd me din nya mobbe:):)

jaja HA DE GOTT

Postat av: Maolien

Nu har jag inget att säaj förutom att du är så SJUKT söt!



puss <3

2011-03-08 @ 21:15:43
Postat av: Maolien!

Nu har jag inget att säja förutom att du är så SJUKT söt!

2011-03-08 @ 21:17:55
Postat av: Karo

Tittade på Generator Rex idag för första gången! Det är inget jag skulle titta på annars, men du är ju med där så då kan man ju inte låta bli att titta! :D <3

Vad söt du var på sista bilden! ;)

Kram!

2011-03-08 @ 21:28:21
URL: http://karoliinaylikorpi.blogg.se/
Postat av: Uddevalla Sara Du Vet ;)

ÅÅ fy va gött med Iphone! :D Själv har jag en gammal sony ericsson som jag ärvt av min bror ;P (du vet han som jobba på classe ohlson?)

Torp!! Yeay! ;P Jag har inte vart där på ett tag nu :/ Men men ;)

Du är så söt ^^ haha

Hoppas verkligen vi ses snart, jag börjar bli otålig!!

Tänkte extremt mycket på att jag ville gå av när jag körde förbli busshållplatsen där man går av för att börja den långa vandringen till ditt hus ;) Men ert hus är väldigt fint tycker jag :) Svenskt ;)<3

Kram på dej! :D

2011-03-08 @ 22:10:59
URL: http://sarabergstrom.bloggplatsen.se
Postat av: Gabriella

Längtar också efter sommaren, nu när solen börjar titta fram kan man knappt vänta!

Är det en iphone tre eller fyra som du har köpt? :)

Lika söt som alltid!! Diggar frisyren ;P

Ha det bäst!



Kram Gabriella

2011-03-08 @ 22:12:12
Postat av: Pauline

Vad söt du är Daniel! :)

Vad spelar det för roll om man inte har det senaste såfort det kommer ut. Nu har du en telefon som du kommer vara supernöjd med länge tror jag :)



Längtar tills du blir färdig med massa låtar så du kan släppa en skiva snart! :)

2011-03-08 @ 23:04:09
URL: http://peijo.blogg.se/
Postat av: Liiv

Du måste verkligen komma till östersund eller Sundsvall Kram Liv ♥

2011-03-08 @ 23:14:21
URL: http://LivAbrahamsson.devote.se
Postat av: Felle

Hej fina Daniel! <3

Det var ett tag sen jag kommenterade här nu, men jag tittar fortfarande in var och varannan dag bara så du vet :) Jättekul att du fortsättningsvis uppdaterar oss om vad som händer!

Skoj med ny telefon och sol och alltihop :) Jag skulle också behöva en ny mobil, men jag har inte så mycket pengar så jag nöjer mig med min gamla än så länge. Lyckligtvis kostar solsken ingenting! :D

Jag vet inte om jag kommenterade smakprovet på låten du la upp på Youtube tidigare, men det lät verkligen hur fint som helst! Längtar efter att få höra resten. Hoppas musikskapandet fortsättningsvis flyter på lika bra! :)

Jättesöt bild förresten, älskar det rufsiga håret :D

Massa kramar från Finland <3

2011-03-08 @ 23:59:07
Postat av: linda

haha vad söt du är!

2011-03-09 @ 09:25:21
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/
Postat av: Michaela

SÖtast i världen <3

2011-03-09 @ 09:55:23
URL: http://michlan.blogg.se/
Postat av: Danni

Ååh vad kul att du nu har skaffat iPhone! :D

Jag längtar sååå mycket till sommaren jag med! Jag har nog aldrig längtat så mycket som jag gör idag :)



Jättesöt bild, forstätt så! ;)

Kram Danni!

2011-03-09 @ 17:16:04
Postat av: Fanny<3

tjoho:D hehe sööt bild! diggar frillan;)



längtar oxå efter sommaren! ska du ha några spelningar i sommar? isf kan inte du komma till Nyköping & spela då! skulle vara skit roligt isf!!



Ha Det Bra Söta Uddevallabo?? vet inte hur det stavas där rktigt men skit samma! du e söt ialla fall!!! :) 1000 Kramar Fanny! ;) <333

2011-03-09 @ 18:11:49
Postat av: Emilia

Hehe snygg frila ;) diggar iphonen hoppas det går bra för vänsterhänta,då kan ja köpa en ja me :) rapportera iffal det e bra för vänsterhänta .

2011-03-09 @ 20:37:49
Postat av: ci

så söt !



Men tänkte bara en sak, haru några spelningar på gång? :) Skulle vara roligt att få reda på det :D



Kram !

2011-03-09 @ 21:00:03
Postat av: siri

Nämen, ska du också börja iFåna dig nu?? :) Och ja, jag är sjukt nöjd med min fyndiga ordvits ;)

2011-03-09 @ 23:18:09
Postat av: sariis

så himla söt bild på slutet :D lite ruffs <3hihi

2011-03-10 @ 19:07:29
URL: http://thesaranilsson.blogg.se/
Postat av: rebecca

http://mittlivsomrebecca.blogg.se/2011/march/nu-kor-vi-en-fragestund.html#comment



frågestund på bloggen :)

2011-03-11 @ 17:28:16
URL: http://mittlivsomrebecca.blogg.se/
Postat av: J O S S A N

min kusin var där när du spelade där :))

2011-03-15 @ 18:24:24
URL: http://beautifulstar.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0