Musik skrivs och spelningar diskuteras. Det känns kul att det händer något.
Hör av er om ni är intresserade:
[email protected]
.
.
Ni vet känslan av att man bara vill göra någonting? Man kanske har suttit inne hela dagen och ångrar att man inte gjorde något vettigare av dagen som att passa på att ha lärt sig något, skrivit en låt, pluggat eller något annat vettigt.
En sådan dag hade jag igår. Visst, jag jobbade lite på den nya låten och duskuterade en spelning framöver, men annars var det lamt.
.
Det är sådana kvällar som jag brukar gå ut och gå. Det låter inte märkvärdigt, det vet jag. Men lämnade huset 22:00 och kom inte hem förrän 00:00. Jag gick längs vattnet, på stigar och på gator. Hela världen stod still, och det var bara jag ute. Det är riktigt mäktig känsla.
.
Jag hade också med mig radion och lyssnade på klassisk musik på P2, men blev det för segt satte jag på P3. P3 är enligt mig den absolut bästa radiokanalen. Det är ingen reklam, bra musik, roliga skecther och intressanta dskussioner och utläggningar. Vad tycker ni?
.
Något vi alla tycker är nog i alla fall att den här låten är riktigt bra:
.

Kommentarer
Postat av: rebecca

en riktig höjdarlåt! en av favoriterna för tillfället.

2011-03-10 @ 13:09:52
URL: http://lillabetsy.blogg.se/
Postat av: Sachiku

Hoppas, hoppas, hoppas att du kommer till Uppsala!!! Skulle jättegärna vilja se dig live :)

Det har jag ju iof redan gjort.. i Gävle på Idolturnén. men det gills inte ;)<3

2011-03-10 @ 14:29:20
URL: http://sachiku.blogg.se/
Postat av: Sofia

Väldigt bra låt ;)



Hoppas förfarande på en spelning i Göteborg snart :) Skulle vara kul om du kunde spela på min och min systers födelsedag :) ska prata med henne om det :)



Många kramar!

2011-03-10 @ 15:26:36
Postat av: Suz

Alltså, härliga pöjk! Jag har följt dig sen din första audition i idol och spanar in din blogg varje dag. Har inte tidigare kommenterat, men jösses vilken nice grabb du är. Såna som du växer inte på träd.Tur att man är lycklig sambo sedan 10 år och ca 20år för gammal för att ens tänka tanken, annars hade jag blivit värsta stalkern ha ha ha. Var rädd om dig när du nattvandrar! Min mamma varnade mig jämt för fula gubbar, och det var nog bra det. Tycker iaf att du är unik. En helt fantastisk röst och personlighet. Väntar på en platta med dig. Jobba på för sjutton!...och ja, P3 är bäst!

2011-03-10 @ 15:56:22
Postat av: camilla

oj va ja blev sugen på att gå ut och gå nu!! :) såå härlig du är, vet du de?? :)

<3



Jaaa DEN LÅTEN ÄR NAAAAJS

2011-03-10 @ 16:06:43
URL: http://admin.nextinfashion.se/samila
Postat av: Anna

Daaaniel! Hihi, först vill jag säga att du är underbaraste! ;) och ja du är expert på att få mig att le, men det visste du nog redan ;)<3 så det så! Åh, en sån nattlig promenad gjorde jag och 3 stycken andra nere i Skåne förra veckan.. så sjukt härligt. Vi gick upp mot en mil kanske? okej jag va rätt död efteråt! Men gött va det! :) Jag brukar lyssna på rix fm men P3 är bra! ;) haha och den låten är najs!

om du inte visste det redan så saknar jag dig :( ♥

2011-03-10 @ 17:14:55
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Minna

Det är riktigt skönt att gå ut och gå på kvällarna, just nu känner jag inte för att gå ut för det är ett så himla tråkigt väder.



Det regnar hela tiden här nere i Helsingborg det är så himla tråkigt men ska upp till Göteborg i helgen så jag får hoppas på att det kommer vara fint väder!. Du ska inte till Göteborg i helgen? om du ska det så kanske vi ses vem vet :)



Btw du ska veta att du är en riktigt härlig pöjk, jag gillar dig ;)

Kram från 19 åriga Minna!

2011-03-10 @ 17:16:24
Postat av: victoria

tänkte på detdär med att du inte kan göra nya rader, testa att tryck på shift-knappen samtidigt som du trycker på enter! det KAN funka.



tack för en superkul blogg! (P3 rules!)

2011-03-10 @ 17:34:25
URL: http://pulsensfrekvens.blogg.se/
Postat av: vispen

Ibland kan det vara skönt att bara ta det lugnt, dock inte för länge enligt mig. P3 lyssnade jag mycket på när jag var yngre, nu har det inte blivit av på länge. Därför ska jag ta och göra det snart för jag håller med om att det både spelas bra musik där och att de tar upp bra saker :) Kram

2011-03-10 @ 18:54:06
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: Uddevalla Sara Du Vet ;)

Gilla Uddevalla By night ;)

Fy va gött ^^ Bra låt det där ;)

Jag lyssnar mest på Rix Fm, men P3 är ju säkert bra de med ;)<3 Kram på dig! :D

2011-03-10 @ 19:07:05
URL: http://sarabergstrom.bloggplatsen.se
Postat av: Nathalie

Alltid skönt att få komma ut lite :) gött å höra att du skriver mer musik oxå :D

Kram Nathalie

2011-03-10 @ 19:40:24
Postat av: Anonym

kom till sala och spela i sommar, han lillkillen som sjunger born this way som du spela med för ett tag sen ska hit på sala mässan! HÄNG PÅRÅ!!!! snälla rå?

2011-03-10 @ 20:52:54
Postat av: Christina K

Hej, längesen jag skrev sist på din blogg. :) Har haft fullt upp själv. Jag älskar också att gå, speciellt på kvällen. Speciellt på somrarna (vet inte hur varmt det är därnere, men här har det snöat alldeles nyligen igen). På jobbet brukar vi pendla mellan att lyssna på rix fm (har vi den brukar jag nästan byta direkt), mix megapol och p4. Vet inte riktigt vilken kanal p3 är på... Men P4 är riktigt bra tycker jag :) Nu ska jag läsa resten av dina inlägg som jag inte hunnit läsa tidigare. Haha, igår var min dag så sinnessjukt fullsmockad så det var inte sant. Ända från frukost till läggdags. Aja, ha det så bra du :) kramkram!

2011-03-10 @ 21:39:36
Postat av: vickan

Du borde skaffa dig en riktigt snygg design :)<3

2011-03-10 @ 22:05:09
URL: http://vviicckkaann.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Tycker också det är härligt med kvällspromenader, går dem inte så ofta, men det kan ju vara det bästa som finns på sommaren! :D

Vet inte vad jag brukar lyssna på för radiokanal faktiskt, haha!

Låten är grymt skön! Men jag tycker din kompis som du sjunger "om du lämnade mig nu" med är ganska lik Veronica Maggio! Det är väl Johanna som flyttade till Australien du sjunger med? :) så himla fint!



Hoppas du kommer till Gävle snart!

Ha det bäst!



Kram Gabriella

2011-03-10 @ 22:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0