Hej alla galna bloggläsare. Vad händer och fötter?
.
En annan bohuslänning har varit i Götet hela dagen och spelat in musik. Harre Min geeee, vad bra det blir. Nu har vi fått ihop 2 stycken riktigt bra låtar som är färdiginspelade och klara. För att vara Demos är det riktigt bra inspelat, och jag är övertygad om att ni kommer gilla det. De känns jag.
.
I veckan kommer ett klipp läggas upp här på bloggen, på Facebook och på Youtube där ni får höra lite. Det klippet får ni gärna sprida så mycket som möjligt - och posta på era bloggar och facebook-konton. - OM ni gillar det förstås.
.
Idag lade vi stråkar, sång och körer. Den nya låten innehåller rätt många spår nu! Trummor, bas, gitarr, sång, stråkar, körer, orgel, elgitarr och slideguitar. Kul!
Men..... Hur hade jag sett ut om det var 97 nu?
.
Såhär:
.
MITTBENA
haha! Det här är bilder från 90-talstemat i Idol. Jag tror bestämt att fina Linnea tog korten. Snyggt?
.
I morgon är det dags för mig att spela in musik till Radioprogrammet. Det är jag och min bror som testar att göra sketcher ihop. Vi ska skicka in till P3 och se vad dem säger. Det är mest en kul grej, så räkna inte med att jag bestämt ska radiotjöta framöver, även om jag verkligen vill. Radiohumor är svårt, men jag tycker Sverige behöver mer GAS-humor (Galenskaparna - After Shave)
.
Till sist:
Topp 3 bästa hattarna:
.
  • 1. Hjälm
  • 2. Plommonstop
  • 3. keps
.
Vi hörs igen i morgon. Då kommer mer underbara inlägg.
TJO!
.
/// Daniel Norberg

Kommentarer
Postat av: Anna

DANIEL!! (haha :P)

asså,du anar inte hur mycket jag ser fram emot att höra resultatet, jag typ spricker av nyfikenhet! :D känner på mig att det är riktigt bra. först och främst är det DEJ vi snackar om daniel. Och sen bara känner jag på mig det ;) haha. Och det är så otroligt kul att hålla på med sånt.. vi brukar göra det på ljudtekniken ibland. hihi.. och jag kommer sprida det självklart vilket som, men jag vet att jag kommer gilla det :$ ;D



haha asså bilderna, DU ÄR JU FÖR SÖT ASSÅ! haha.

90-talist här (A) 97.. då va jag.. ehm.. 4 år ? haha. ett bra tag sen.. nu fyller man ju 18.. JAG BÖRJAR BLI GAMMAL..! ;)



jag tycker att det med radiopratare grejset låter awesome! haha. nu ska jag sova så jag inte somnar på lektionerna imon istället. (ännu en gång skriver jag en låååååååång kommentar :$ ..)



godnatt finaste Daniel! Hoppas vi ses snart!

KRAMAR!

2011-03-01 @ 23:04:40
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Martina

Såg att du skrev i förra inlägget att raderna hoppar ihop med varandra när du tryckte på enter. Det händer för mig också, men om du håller ner shift tangenter (den med pilen) samtidigt som du trycker på enter, så blir det ett riktigt mellanrum istället. Vet inte varför man ska behöva göra så, men det funkar i alla fall :) kram

2011-03-01 @ 23:07:11
URL: http://sensies.blogg.se/
Postat av: Johanna G

Cooling! Haha, klart det är snyggt!



Och äntligen fick man till slut veta favorithattarna, det har jag verkligen funderat över...! :D



Det ska bli kul att få höra klippet också, jag längtar! :)

Kram

2011-03-01 @ 23:13:46
Postat av: Maria

(Vad händer) Det tutar och vänder.

2011-03-01 @ 23:17:30
URL: http://maha.webblogg.se/
Postat av: Gabriella

Vad kul att det går bra med låtarna! Längtar tills jag får höra en bit! :D

Älskar mittbenan, haha! Skit snygg outfit ju!

Hoppas det går bra med radiogrejen!

Ha det bäst!



Kram Gabriella

2011-03-01 @ 23:29:54
Postat av: camilla

YEESS,daniel, you made my day då du skrev "vad händer och fötter! hahaha ;) <3, om du inte minns så sa jag det till dig i Jakobstad!! :D



JAAA, VILL HÖRA LÅTARRNAAAAAAAAA..ska sprida dom runt hela världen för det känns som om jag kommer älska dem!



KRAM PÅ DIG GUBBEN <3

2011-03-02 @ 00:05:00
URL: http://admin.nextinfashion.se/samila
Postat av: camilla

YEESS,daniel, you made my day då du skrev "vad händer och fötter! hahaha ;) <3, om du inte minns så sa jag det till dig i Jakobstad!! :D



JAAA, VILL HÖRA LÅTARRNAAAAAAAAA..ska sprida dom runt hela världen för det känns som om jag kommer älska dem!



KRAM PÅ DIG GUBBEN <3

2011-03-02 @ 00:05:13
URL: http://admin.nextinfashion.se/samila
Postat av: ci

åhh, jag kommer ihåg när jag sa att jag längtade så att det gjorde ont efter att få höra något eget utav dig, och du svarade : du får vänta liiiiiiiiite till :)

Och nu så, nu har jag väntat liiiite till & snart!!!

Gud vad jag längtar, kommer bli helt underbart :)



Diggar bilderna förresten, grymma (Y)

Ha det gött !!



happyface!

2011-03-02 @ 06:52:18
Postat av: cille

hej danel vad kul att de går bra.hihi rolig bild.

HA DE GOTT

Postat av: Sofia

Ser fram emot att höra resultatet! :) kul också att det verkar gå så bra för dig :)



Keep up the good work! :))

Många kramar!

Sofia

2011-03-02 @ 07:59:00
Postat av: Nathalie

Nice mittbena !! Hehe,kul att det går så bra med musiken

ser verkligen fram emot smakprovet :) hoppas radiogrejen går bra oxå ;) kram Nathalie

2011-03-02 @ 14:33:21
Postat av: Yasmine

Kul att höra att det går bra för dig .

Längtar tills jag får höra låtarna :)



Kram Yasmine :)

2011-03-02 @ 15:59:46
URL: http://neiy.blogg.se/
Postat av: Elsa

Haha, mittbenan klär dig Daniel! Har lyssnat på dig lååångt innan du var med i Idol, kul att följa din utveckling :)

2011-03-06 @ 14:24:22
URL: http://ekinnerfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0