Hej alla ni fina bloggläsare. Ush, fy och så vidare för mig och min usla uppdatering den här veckan. Jag ber om ursäkt!
Har ingenting roligt hänt, kanske ni undrar och ser lite småsura ut - JO! Det har det absolut gjort.
.
1. Jag satt spontant med gitarren en kväll och hitta en rätt skön melodi. En stund senare spelade jag in idén med min webbkamera och skickade den till Alex (Min låtskrivarkollega). Bara på 10 minuter skickade Alex sedan tillbaka ett textförslag som passade perfekt till låten. Är så himla glad för att jag har honom! Eller, vi har varandra kan man väl säga. Inspelning av låten är på gång inom kort.
.
2. Jag har kontaktat en web designer som förmodligen och förhoppningsvis kommer att designa en egen hemsida till mig. Jag ser verkligen fram emot det. En egen proffsig hemsida med allt man behöver veta om mig, och säkert även sånt man inte behöver veta! :) Det ska bli jättekul.
.
3. Jag har kontaktat en fotograf som ska ta snygga, roliga och konstnärliga bilder till hemsidan. Han är riktigt duktig, och var bl.a. fotograf på båten Götheborg. Berättar mer inom kort!
.
4. Jag har varit i HALMSTAD hela helgen! Här bor mina gamla goa vänner från förr tilsammans på 40 kvm. Det är alltid lika skoj att koma hit och bara få ta det lugnt, snacka minnen och umgås. Det har varit en riktigt bra helg faktiskt. THANK YOU - Halmstadgänget!
.

5, ja det här är den viktigaste siffran. Eller inte viktigaste siffran, men den viktigaste punkten i alla fall. För er som inte följt bloggen så spelade jag och min bror in et humorprogram på skoj och skickade det till radio p3. I fredags ringde producenten upp och tyckte mycket om det vi hade gjort. Nu är tanken - om allt går vägen - att vi ska spela in 16 minuters material som ska sändas i rikstäckande radio! :D waah! Det är som en dröm. Jag älskar att skoja, spela in och sjunga roliga sånger - och nu ska jag få göra det med min bror dessutom. Våra stora idoler har alltid varit Galenskaparna och After Shave. Nu är vår ambition att återinföra den typ av humor till Sverige. haha! Jag är jätteglad.
.
Jag uppdaterar imorgon igen. Dagens inlägg var rätt tråkigt, men informativt. Det är rätt skönt det med ibland! :)

Kommentarer
Postat av: Sabrina, mitt liv i London

Åh vad kul! Är så glad för din skull att allting rullar på, det förtjänar du verkligen. Världens bästa Daniel! Men, smisk på fingrarna för dålig uppdatering, vi vill ju ha mer mer mer!

2011-03-21 @ 00:46:22
URL: http://sabrinas.webblogg.se/
Postat av: Marina

Du är grym och de är så kul att de går bra för dig. Vet inte om du kommer ihåg mig men vi satt och snacka lite på repet för Idol finalen på globen, har en liten fråga till dig och de är dels om du skulle vilja lyssna på en sak och säga vad du tycker samt en annan sak. Kolla gärna in bloggen och skriv gärna om du är intresserad.



Hare toppen! Massa Kramar

2011-03-21 @ 01:07:10
URL: http://marinamelody.bloggplatsen.se
Postat av: Jossan

Tycker du är lite dålig på att svara på mailen ;) , se till o svara (y) hehe för övrigt vill vi höra dina nya låtar ;) när släpps dom? :)

2011-03-21 @ 01:52:58
URL: http://Ljugmejlycklig.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

åh Daniel jag blir så glad varje gång du bloggar och när jag läser hur bra det går för dig blir jag bara ännu gladare! :D hihi! Du är bäst! :)



hoppas vi ses snart! Kom med mer info om 31 när du vet :D Haha.. KRAMAR!

2011-03-21 @ 06:38:28
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: cille

vad mycket som har hänt.Och du ska få en egen sida ochallt coolt.

HA DE GOTT DANIEL

Postat av: linda

Men gud vad roligt med P3!! Grattis eller vad man säger i ett sånt läge, haha! ;) Lycka till nu!

2011-03-21 @ 08:38:08
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Va kul med allt som händer! :D du måste förvarna oss när era humorinslag i p3 sänds ;) de är verkligen jätteroliga :)



Lycka till! Hoppas vi ses snart igen! :)

Många kramar!



2011-03-21 @ 10:23:37
Postat av: Anna :)

Ååh, grattis, grattis, grattis till allt!! :D Jag e jätteglad för din skull för allt, längtar till att få se/ höra allt!! :D

2011-03-21 @ 11:11:44
Postat av: Emilia Johansson

Skoj skoj! =)Ser också fram emot att se och höra allt!

2011-03-21 @ 12:38:37
URL: http://emiliajohanssons.blogg.se/
Postat av: Siri

Nämen, så ni ska få vara med i radio? Jisses, vad skoj! Känner redan nu att jag kommer bli en trogen lyssnare :)

2011-03-21 @ 16:10:32
Postat av: Nathalie

Gött å höra att de händer så mycket för dej!!:D

Läängtar tills man får höra all din bra musik du skriver ;)ha de nice kram Nathalie

2011-03-21 @ 17:04:47
Postat av: lydia

Åh, grattis Daniel! Låter verkligen som att det går bra för dig, och det blir jag glad över ska du veta! :)

Hur går det med spelningar, blir det något? :) kram!

2011-03-21 @ 18:36:46
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: Fanny<3

Vad roligt för dig att allting rullar på! :) När får man köpa nån skiva av dig då? ( LÄNGTAR) snart hoppas jag att man få höra mer av dig & din musik!

SMISK på fingrarna ! DU MÅSTE blogga mer annars dör jag! :I Ha Det Bra ! Älskar dig (och dét menar jag verkligen) Kram Fanny<3

2011-03-21 @ 18:38:40
Postat av: Gabriella

vad kul att det går så bra! :D

ha det bäst!



kram Gabriella

2011-03-21 @ 18:42:23
Postat av: camilla

sjukt glad för din skull!! :) , pöss på dig och du är förlåten för den dåliga uppdateringen :D



vi hörs!

2011-03-21 @ 20:55:36
URL: http://admin.nextinfashion.se/samila
Postat av: Sara

va synd att du inte ska till Halmstad denna helgen :( då ska jag dit... Men men.. Va trevligt at livet går framåt! :D <3 Vet du?? 16;48 idag är det en hel vecka sen vi möttes på torget ;) KRAM!

2011-03-22 @ 08:42:32
URL: http://sarabergstrom.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

daaaaniel för att slippa det där med punkterna så kan du hålla in shift (den där knappen med ehm.. pil uppåt blir det va? haha) och enter samtidigt. Det funkar för maaaai! :) ha det bäst bästa daniel ♥

2011-03-22 @ 12:36:21
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, vad kul ! P3, lite Galenskaparna After Shave och du. Låter som en superkombination ! ;) Lycka till !

2011-03-22 @ 20:36:30
Postat av: Malin

Haha, snacka om hets i kommentatorsfältet..

Nåja, jag är dock inte här för att lämna en "ÅHH VAD DU ÄR ZÖÖÖTIZ JAH ELSKAR DEJ"-kommentar, nejnej! Jag ville bara säga att du fick de sämsta platserna någonsin i biosalongen, stackare. Halmstad borde gjort mer för dig.. Haha, MEN.. Filmen var kul, right? =)

2011-03-22 @ 23:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0