hej alla underbara och onödigt glada människor där ute! Vad roligt att ni har klickat er in hit... Ja!
.
Idag är det dags för mig att åka till Göteborg för att snacka business och träffa det gamla gänget från gymnasiet. Ska bli riktigt skoj. Idag har jag också bestämt mig för att anta utmaningen att skriva en ny låt till Filip och Fredriks Podcast. De söker en ny låt med en artist med eget uttryck. Ja kan ju försöka i alla fall. Det är kanske många som skickar in. men det är aldrig fel att skriva låtar.
.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/filipochfredrik/article8695271.ab
.
Nu när jag än en gång ska sätta mig på ett tåg på väg mot äventyr är rädd att det fruktansvärda ska hända. Inte att tåget ska krocka, eller att varma mackorna i bistron ska vara för kalla - Utan att jag ska hamna BAKLÄNGES! Jag vet inte hur det är med er, men jag vill gärna inte göra det. Speciellt inte om jag har ätit precis innan. Då känner jag mig som en liten apa..... Som rider...... Baklänges.... på en Gris!
.
Typ såhär:
.

Kommentarer
Postat av: Gisela

hej daniel vännen hoppas att allt är bra med dig. vad roligt att ska på nya äventyr idag vännen så lycka till med det då daniel och håller tummarna för att det går bra för dig med nya låten som du ska fixa till dem då. jag gillar dina andra låtar som du har satt ihop till ett smakprov så hoppas att man får höra hela låten sen daniel vännen. allt är bra med mig. saknar att prata med dig på facebook chatten daniel vännen min. lycka till emd allt som du ska göra fram över daniel min finaste underbaraste omtänksamaste grymaste finaste vän och fan. älskar dig massor som fan och vän. du är världens sötaste charmigaste goaste finaste daniel glöm aldrig det. du är viktig värdefull vän. jag läser alla dina inlägg varje dag kramar //Gisela

2011-03-11 @ 13:48:14
Postat av: vispen

Ha så trevligt i Göteborg, kul att du får träffa din klass igen och så :)

2011-03-11 @ 13:49:15
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahahhhahaha!



Jag tipsa dig om att Abbey Road söker 'original, unsigned and undiscovered composers'. Kolla här: http://www.abbeyroad.com/news/story/?newsid=159

För In your command är ju jättebra, och då har du säkert något mer som kan slå? Lite Beatles-feeling kanske på det? Direkt när jag såg tävlingen tyckte jag det lät som en asbra grej för dig om du vann ;)

2011-03-11 @ 15:04:51
Postat av: Anna

HAHAHAHA! daaaaniel. dagens skratt gav du mig nu! Jag hatar med att åka baklänges, det känns fett läskigt! ;) :o tack för att du fick mig att skratta igen efter begravningen nu. Tung begravning. Sjukt jobbigt att se alla i elins familj och alla elins klasskompisar lida så mycket. 12 år.. det är seriöst inte mke :( men ah. Alla dör väl nån gång.. bara så jobbigt att hon va så ung :/



ha så kul i Göteborg, (JAG TYCKER DU KAN ÅKA DIT IMON FÖR DÅ ÄR JAAAAAAG DÄR! ;D)

du betyder otroligt mycket för mig daniel..! ♥

2011-03-11 @ 15:40:10
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Göteborg är bäst ;) konstigt att vi inte stött på varandra, så mkt som du åker till Gbg menar jag :P kanske ses någon dag på tåget xD man ska aldrig säga aldrig...



Gillar inte heller att åka baklänges, usch...

Ha det gött! :)



Många kramar!

2011-03-11 @ 15:48:41
Postat av: Nathalie

Haha !! Videon va as kul :) än en gång har du fått mej o skratta :D

Hatar oxå att åka baklänges på tåg man blir så illamående :(

Ha de gött i götet iaf o hoppas du vinner den där Filip o Fredrik grejen ;) kram Nathalie

2011-03-11 @ 15:54:33
Postat av: ci

haha, hoppas det där med tåget löste sig !!

Känner exakt likadant, inte alls roligt att åka baklänges varken på tåg eller buss !



Och hoppas verkligen att låten blir bra & att du vinner, men jag tror allt att du vinner du klarar det säkert galant :)

Ha det gött !!

Kram

2011-03-11 @ 16:13:37
Postat av: Anonym

LOL

2011-03-11 @ 16:17:05
Postat av: Fanny<3

Haha videon var nice! :D ha det gött i Götet! själv ska jag tilll stockholm i helgen! :D Jag e ju stockholmare vettu! :D eller halvt eller ngt! ;D hehe



Puss & Kram! <3 Saknar att se dig på tv!

2011-03-11 @ 16:57:20
Postat av: rebecca

http://mittlivsomrebecca.blogg.se/2011/march/nu-kor-vi-en-fragestund.html#comment



frågestund på bloggen :D<3

2011-03-11 @ 17:29:21
URL: http://mittlivsomrebecca.blogg.se/
Postat av: Emilia

Såg roligt ut! Kanske ska testa det någon gång ;) Lycka till med att skriva en låt till Filip och Fredrik Podcast^.^



Bamsekramar Emilia



ps! Tycker fortfarande att du e snygg o sööt!!

2011-03-11 @ 18:55:36
Postat av: camilla

men gubben då ;) <3, håller tummarna att tåg resan ska gå fint och hoppas din låt blir vald! ;)



KRAM OCH PUSS din onödigt gulliga grabb! ;) <3

2011-03-11 @ 19:19:15
URL: http://admin.nextinfashion.se/samila
Postat av: Fanny<3

Kan inte du komma till Nyköping & sjunga? =)



Puss & Kram Fanny<3

2011-03-12 @ 12:05:28
Postat av: jojjo

välkommen till göte-la-borg! ;)



hoppas få se en skymt av dig hehe bor ju oxå i gbg ^^

2011-03-12 @ 18:45:34
URL: http://johannacarita.blogg.se/
Postat av: emeeliiie

hej daniel!

du äe inte ensam om att inte vilja åka baklänges ;)

då mår man bara illa :/

hihi, riktigt rolig video där! :)

lycka till med den där låten, och hoppas du vinner! :D

kram emelie ♥

2011-03-13 @ 14:05:19
Postat av: Bella sten

Haha, som en lite apa som rider baklänges på en gris? Haha, bland det knäppaste jag sett. Stackarn, det kan inte vara lätt..

2011-03-13 @ 15:05:28
URL: http://www.facebook.com/bella.sten
Postat av: cille

ha de så kul där och HA DE BARA GÖTT DER



HA DE GOTT

Postat av: Hilda (:

Haha, fyfan vad klockrent! xD

2011-03-15 @ 19:14:13
URL: http://bombus.blogg.se/
Postat av: Jossankossan :)

Haha skön video där:) själv älskar jag åka baklänges Hah vet inte varför men blir mkt roligare då :) fast är ofta väldigt ensam om att tycka detta :p ingen bråk om platser i alla fall :)

2011-03-15 @ 23:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0