Hej igen alla underbara underfundiga underbarn!
... eller nåt!
.
Vad gör ni? Hur mår ni? Vad kom först - Hönan eller Weise?
Omöjliga frågor som söker svar. Det vi vet i alla fall är att min helg var jättebra. Gamle goe Göteborg - Jag gillar dig.
.
The business talk gick fint, och jag fick också ett glädjebesked på mailen i lördags. Jag kommer berätta mer om det senare, om allt går som det är tänkt. Annars umgicks jag med gamle vänner från gymnasiet och hade det allmänt glatt.
.
MUSIK:
Jag och Alex bestämde oss också för att skriva om den senaste låten, efter att den inte riktigt blev som vi hade tänkt. Just nu skriver vi låtar till mig. Låten var inte dålig... bara inte så Danielig. Men nu känns det bättre och den har fått en refräng som är väldigt publikvänlig. Den är GO!
.
Jag bloggar imorgon igen. Ska på möte i stan på morgonen och få ett annat roligt samtal. Kika in när ni kan, vill, har lust eller har tråkigt. Här lär man sig något varje dag.
.
.
MISSA INTE GENERATOR REX!!!!! :D
.

Kommentarer
Postat av: RosN

När går Generator Rex på tv^_^?? <33

2011-03-13 @ 19:21:06
Postat av: angelica

aldrig att jag missar det!

generator rex är mitt nya favorit program :) <3

2011-03-13 @ 19:29:36
URL: http://angelicaafoto.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha!!Kul att du hade de bra i göteborg!!och att de ordnade sig med låten :)

kollar alltid på generator rex när de går :D

Ha de bra!! Kram Nathalie

2011-03-13 @ 19:31:10
Postat av: Frida

Hej Daniel :)

Först vill jag passa på att ge dig många creds för din version av High and Dry, den är nästan sönderspelad...

Sen undrar jag vilket du trivs bäst med - att sjunga på svenska eller engelska? :)

2011-03-13 @ 19:47:13
URL: http://etapenna.blogg.se/
Postat av: cille

hihi

hoppas det blir ett kul möte

HA DE GOTT

Postat av: camila

mår väl sådäär faktiskt men dina inlägg piggar ju alltid upp!! ;)



KRAM på dig Daniel :) <3

2011-03-13 @ 21:14:08
URL: http://admin.nextinfashion.se/samila
Postat av: Anna

hej danneboy ;)



haha jag mår fint och jag snackar med hanna och hon hälsar :). har varit i gbg med i helgen ;o synd att man inte stötte på dig då :( va med lisa o jade som jag va med i örebro ;)



hoppas vi snart får höra mer av dina låtar ;)

TJÄRLEK!<3

2011-03-13 @ 21:33:32
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Emilia (rottne);D

synd att man inte kan se det ! :(

har inte den kanalen !

kram

2011-03-13 @ 21:36:05
Postat av: Lina

asbra blogg! :) Jag röstade på dig asmycket när du var med i idol , jag bara undrar, svarar du på kommentarer? :)

2011-03-14 @ 16:49:10
URL: http://kameramotiv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har Generator Rex börjat gå på cartoon network är? vill ju se det eftersom du har rösten till huvudrollen! :)<3

Kram!

2011-03-15 @ 20:15:21
Postat av: Lisa

Heej Daniel !! Ja såg på generator rex i da haha de va kul ju!!du är as bra på att dubba och sånt :)

Kram Lisa♥



ps.går det på fler dagar förutom på tisdagar och fredagar 18.10??

2011-03-15 @ 21:47:15
Postat av: Elsa

Jag lyssnade på dig när Wait kom ut. Alltså är jag garanterat det mest trogna fanet du nånsin haft (förutom de som känner sig, vuxit upp med dig osv.)

Jag vet inte vad jag ville säga med det, ville bara vara lite märkvärdig ;)



Nej men jag ville säga att jag ser fram emot din utveckling! Du har hängt med ett tag och jag hoppas du slår igenom stort(eller ännu större)!



Du är ju iallafall från västkusten, då löser det sig alltid på nåt sätt ;)

2011-04-16 @ 00:29:41
URL: http://ekinnerfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0