Hej alla glada små bloggläsare som så fint slirar in här på min lilla sida för att ta del av det som händer i mitt tämligen trevliga och händelserika liv. .. JA!

Vad ska ni göra på midsommar?
Själv åker jag ut till Smögen och bor i min polares stuga. Det kommer att bli kanon ju. Tror jag.
Brorsan oc hans gäng drar till Grundsund där vi annars brukar hänga! :)

Idag klippte jag mig på Uddevallas bästa frisörsalong Uppströms! :) Haha! Nej, men jag tycker dem är bra där. Jag har ingen bild att slänga upp än, men jag är mycket nöjd. Jag tänkte att jag skulle se trevlig och respektabel ut när jag sprätter runt på smögenbryggan imorgon! Vi kanske ses?

Här kommer ne liten skön länk ni borde kika in dessutom. Om ni har missat något avsnitt av Generator rex där jag har huvudrollen så kan ni få ett smakprov här. Håll i er!
KLICKA HÄR
Ha det gött nu!
Kram Daniel

Kommentarer
Postat av: Anna

ååh daniel har bloggat ;) (och jag är såklart en av de första som märker det... förvånad? ;) )



haha jag har kompisar som snackar om att dom ska till smögen :o kul om du träffar på dom, dom lär ju tänka på mig ^^ själv ska jag till min kompis Filip och ha det trevligt med mina vänner och säga ett tråkigt farväl till dom eftersom vi inte kommer ses på .. 3 VECKOR? det kommer dom inte klara ;)



ha så kul imon :D och hoppas att man snart får se bild, innan jag åker!



KRAM PÅ DIG BÄSTA DANIEL.

//en trogen, galen KINNA.

2011-06-23 @ 18:49:53
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Michaela

Ha en trevlig midsommar Daniel :)<3



Kram :)

2011-06-23 @ 19:37:25
URL: http://babypeace.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

Trevligt att man är på torp och så plingar det till i mobilen; "Kinna"; Daniel har bloggat! ;)

Och ganska jobbigt med när ens syster säger att du satt bakom henne på donken vid lunch.. :P Hon ser ju dig typ... hela tiden? Varför ska jag alltid ha sån otur och missa dig?? :(

åå Uppströms! :D Själv har jag mamma-frisören ^^ hahah

I midsommar ska jag la vara på midsommar konferensen i folkets park :D Vill dock vara på smögen med dig (A) hihih Hoppas du får en grym helg! :D

Kram!

2011-06-23 @ 19:55:54
URL: http://saarabergstroms.blogg.se/
Postat av: Ella

Heheh, roliga klipp ju :DDDD

2011-06-23 @ 22:14:39
Postat av: ellinor

Daniel. (Här kör jag på first name-basis, på en gång.) Haha, jag känner mig lite missanpassad som helt totalt har missat din blogg tills nu.

Men jag tänkte mest bara kika in och tala om att jag tycker att du är fantastisk på det du gör, och att du ska fortsätta göra det lika amazing som det har varit hittils!

Jag dessutom skrytsamt meddela att jag har lyssnat på "Wait" nonstop i sex timmar - underbar!



On topic; midsommar = family. Tyvärr.

Jag hoppas i alla fall att du får en trevlig midsommar, Daniel.

Om inte, du kan ju alltid glädja dig med att den, högst troligt, är bättre än min.



Kram /Ellinor

(btw, förlåt för wall of text.)

2011-06-24 @ 04:03:45
URL: http://elliinor.bloggagratis.se
Postat av: Linnea

Daniel, kan du inte checka din mejl? :D

2011-06-25 @ 20:56:40
URL: http://mylifeaslinnea.blogg.se/
Postat av: M

På midsommarafton var jag blå.. och min kompis röd.



"Vad är ni?"

"Blå och röd".

"Jaha, men VAD. ÄR. NI?"

"Blå. Och. Röd!"

"Jaajaa, färgerna blå och röd. Jag ser det! Men vad........ eller... är ni färger?"

B-)



(Maskerad ftw!)

2011-06-27 @ 00:41:22
Postat av: M

På midsommarafton var jag blå.. och min kompis röd.



"Vad är ni?"

"Blå och röd".

"Jaha, men VAD. ÄR. NI?"

"Blå. Och. Röd!"

"Jaajaa, färgerna blå och röd. Jag ser det! Men vad........ eller... är ni färger?"

B-)



(Maskerad ftw!)

2011-06-27 @ 00:42:17
Postat av: M

På midsommarafton var jag blå.. och min kompis röd.



"Vad är ni?"

"Blå och röd".

"Jaha, men VAD. ÄR. NI?"

"Blå. Och. Röd!"

"Jaajaa, färgerna blå och röd. Jag ser det! Men vad........ eller... är ni färger?"

B-)



(Maskerad ftw!)

2011-06-27 @ 00:43:14
Postat av: Fia

Hade verkligen varit roligt att få se dig "live" någon gång. Känner inte riktigt för att bila upp till uddevalla (eller var du håller hus) ensam. Kan du inte tjöta in dig på typ kristianstad dagarna eller något annat i skåne =)

2011-06-28 @ 16:18:34
Postat av: Sara

hoppas du hade en jätte bra midsommar Daniel :D det hade varit super om jag hade träffat dig då men min kväll var super :)

lägg ut bild snart på nya frisyren :) jätte taggad på att se!

2011-06-28 @ 17:18:40
URL: http://thesaranilsson.blogg.se/
Postat av: Jenno

Hej! :)

Ville bara veta att vilken av domdär figurerna du är?

Rex eelr den blonda killen? =)

2011-07-03 @ 02:42:44
URL: http://jeniferjulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0