Hejsan allesammans! Hallå, hallå, hallå!
Här sitter lilla jag och skriver inlägg i en vrå!
Ute är det kallt, och snön den ligger som en matta.
Snart ska snön försvinna, men det har den svårt att fatta.

Denna dag har varit lite skön, men lite seg.
Jag har övat låtar inför morgondagens kneg!
Linköping, det blir! Det kan bara bli succé!
ja ska kompa Minnah, Och ska träffa Olle me!

Det är vad jag hört, och jag är glad att åka dit!
sjunga, träffa er, och prata minnen, snacka skit!
Men när jag tog rast ifrån att öva på min luta,
satte jag mig ner i en fåtölj och börja njuta.
Fötterna på bordet, och jag slängde fram en blaska.
Men jag hoppa till! Jag titta! Jag blev överraskad!
Jag och weise är på bild i veckans se och hör!
Åg, jag är så lycklig så jag nästan tror jag dör.
nej, jag bara skoja, det faktiskt 5:e gången,
som jag är på bild i se och hör, pga. av sången!

Efter att jag vilat i fåtöljen såg jag ut,
ut genom mitt fönster i mitt rum och hörde tjut?
Plötsligt i min trädgård stod det fullt av massa djur!
Jag tog kort på eländet, ibland så har man tur.


Nu så får jag snart ett litet mail ifrån min bror. Jag ska sätta mig å mixa allt nu. Det är tanken i alla fall.
hoppas ni tyckte om dagens inlägg, och dagens käcka dikt!
HA det gött. Vi ses i morgon igen....eller nej. VI ses på lördag. Då är jag hemma igen och berätta om den GALNA spelningen!
.
Kram kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahha vilken skön dikt! ;) du har fått mig att börja skriva dikter. Haha. åh jag vill verkligen till linköping! Mina föräldrar är inte hemma och jag lär inte få åka :( hoppas vi ses snart igen! Haha. Booom!

jag tror mig hjärta slår vanligt nu igen! ;D



ha det bäst Daniel! :) //Anna ♥

2011-02-24 @ 19:24:29
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: ci

Älskar dina texter!!

Drar till stockholm i morgon, önskar att man skulle stöta på dig där!

Men icke sa nicke, du ska vara i Linköping, men hoppas det blir super där så får vi ses nån annan gång :)

Ha det gött ;D

happyface!

2011-02-24 @ 19:28:17
Postat av: Nathalie

Hej Daniel !!

Vart i Linköping ska du spela ?? Vill verkligen komma o titta!!

Snälla svara så att ja kan svänga förbi ;)

Kram Nathalie

2011-02-24 @ 19:33:14
Postat av: Yasmine :D

Dina inlägg är så kul att läsa :D

Hoppas det går bra i morrn.

Du får skriva och berätta efter :D



Kram Yasmine:)

2011-02-24 @ 19:34:06
URL: http://neiy.blogg.se/
Postat av: Ida :)

Va kul att du kommer till Linköping!

Då kanske vi ses imorn! :)

2011-02-24 @ 19:38:08
Postat av: victoria

Hahaha dina dikter är alltid lika underbart roliga att läsa, GILLAR STARKT! :D



Hade verkligen velat vara i Linköping med Mia imorgon! Men har liiite dåligt med pengar kan man säga, så nästa gång... spelning i Småland va ;) Eller ännu bättre, Oskarshamn :D Ha det bääääst =D

2011-02-24 @ 19:42:09
URL: http://vbergstrand.blogg.se/
Postat av: cille

vad kul.Rolig dikt=)

HA DE GOTT

Postat av: Kristin

Hhahahahhaha det är ju min kompis ju när vi var i Kosta ;) Och jag tog bilden ^^ hahahah :D

Du är bäst daniel <3

2011-02-24 @ 19:48:48
Postat av: Maolien!

Hej Daniel!

Ännu en fantastiskt rolig dikt som fick mig att lé.

Du är väldigt bäst Daniel bara så att du vet :D



Har inte ens nämt linköping för mina föräldrar.

jag kna redan svaret

Jag vet egentligen knappt vardet ligger :D

yippie Men lycka till!! <3



Världens största kram! <3

2011-02-24 @ 21:01:54
Postat av: mysan

härlig blogg!

kramis <3

2011-02-24 @ 21:54:12
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ha det så kul imorgon daniel, jag ville så gärna komma.. men just då ska vi ju bort :( men jag hoppas att jag får träffa dig snart ändå, du är bäst

2011-02-24 @ 22:35:37
URL: http://jjjennys.blogg.se/
Postat av: Louise

Var i Linköping ska du spela? Snälla svara, vore sjukt kul att få se dig!! Kram! :)

2011-02-24 @ 22:59:17
URL: http://louisetennis.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ja tror det är på Ikano :D

2011-02-24 @ 23:57:06
Postat av: camilla

...HA DE GÖÖÖTT I LINKÖPING,vill vad där,de ska du veta!! :)



puss <3

2011-02-25 @ 10:45:53
URL: http://admin.nextinfashion.se/samila
Postat av: Amanda

Ha det kul och lycka till :) du är duktig att sjunga det ska du veta.

2011-02-25 @ 11:51:17
Postat av: Adriana [a n a p h o t o].

Haha, naaajs! :D Min kompis Jennifer på bild med er jö! :D

2011-02-25 @ 15:38:56
URL: http://anaphoto.webblogg.se/
Postat av: josefine

ja såg dig i se o hör:D

2011-02-25 @ 18:19:57
Postat av: emma

älskar dina texter! sjukt duktig är du daniel! :D

Btw, var du på överby köpcenter i trollhättan den 23? tror jag såg dig där!

kram på dig :D

2011-02-25 @ 23:12:09
URL: http://jernstaaaijn.blogg.se/
Postat av: Sara

Det var så himla underbart att få träffa dig igår, du är mycket sötare i verkligheten också! du är bäst daniel pusss på dig <3<3<3

2011-02-26 @ 13:52:18
Postat av: finlandssvenska tjejen

Tjeena Daniel! Jag förundras alltid över hur du kmr på allt i dina dikter och så ;) dom e alltid lika roliga att läsa, börjar liksom le för mig själv när jag läser dom :) (kanske knasit, ja vet) hoppas i alla fall att det går bra med musiken och så :)

kram

2011-02-26 @ 17:38:30
Postat av: Amanda

Var du i Herrljunga den 25? (fredags). Tror nämligen det var dig jag såg på tågstationen och på tåget med :)



//Amanda

2011-02-28 @ 14:22:47
Postat av: Jennifer

Haha ja du, kan säga att jag blev minst lika överraskad själv! ;)

Ha de! /J

2011-03-05 @ 20:22:31
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0