Igår fyllde jag år! Tjoho!
Alexander Bergil var här hos mig, och vi skrev en ännu en låt till listan. Tanken är att skriva och spela in låtar som kan visas upp för skivbolag osv. Vi vill spela in det så snyggt som möjligt, istället för att bara lägga gitarr och sång.
Vad tror ni om det?  Det blir intressantare demos.
Alex spelar upp en idé han har på gitarren. (under skrivandets gång)
Läser Studio!
Min going! Hade den både på turnén och under audition.
Spelar in! (Gick inte att rotera)
Mixar!
Det här blir nog bra! Nu ska vi spela in elgitarren. Sen är det dags för trummor!
Vi hörs!
TACK för alla gratulationer här på bloggen också! Riktigt kul att läsa.
Daniel Norberg

Kommentarer
Postat av: Yasmine:)

Det verkar som om det går bra med skrivandet och allt.

Hoppas du lägger upp något smakprov på en låt :)

Ha en fortsatt bra dag.!

Kram Yasmine :P

2011-02-22 @ 15:22:49
Postat av: Nathalie

Hej Daniel!!

Kul att du ä på g med låtskrivandet hoppas på ett smak prov senare hare bra kram Nathalie :)

2011-02-22 @ 15:26:37
Postat av: ci

Verkar som ni hade fullt upp hela dagen :)

Riktigt skoj att höra att musiken flyter på, vi är många som väntar på att få höra något från dig :)



Ha det bäst !



happyface!

2011-02-22 @ 15:58:11
Postat av: Anna

Här är ett litet grattis i efterskott från en stockholmstös som inte hann med att skriva igår!



Tjugoett år du nu funnits på denna planet,

det du gillade det umgänget,

som du fick dagen fira med,

och kanske äta tårta med en sked?

Idol-Daniel får grattis från alla håll,

tänk vad ett musikprogram kan spela roll!

Jag kan verkligen inte rimma,

ville bara i din vardag skina en strimma.

Grattis lille (store?) Daniel,

hoppas din födelsedag blev lite cermoniell!



Haha, det var vart ett försök att göra ett rim i alle fall. GRATTIS I EFTERSKOTT!

2011-02-22 @ 16:58:22
Postat av: camilla

blir så förväntansfull!..när får man höra nåt??..du,har hittat ett klipp på you tube då du gör "wait" ,är helt kär i den covern nu alltså!!!!!!! :)..du dödar mig med din röst <3



HEJDÅÅÅÅ

2011-02-22 @ 17:07:53
URL: http://admin.nextinfashion.se/samila
Postat av: RosN

Grattis i efterskott<33!!

2011-02-22 @ 17:28:36
Postat av: cille

jag väntar...

hA DE GOTT

2011-02-22 @ 17:41:51
Postat av: emeeliiie

hej daniel :)

jag tror det bir riktigt bra de där, o de blire säkert!

ska bli riktigt sköj och få höra det sen ;)

tyckte det blev en jätte bra bild det där på din gitarr ;)



stor kram emelie ♥

2011-02-22 @ 17:42:31
Postat av: Rebecca

Grattis i efterskott hörru!;D

2011-02-22 @ 17:53:07
URL: http://beeccahs.blogg.se/
Postat av: Anna (annaamarias)

åh daniel jag älskar att se att du skriver musik! Jag ser fram emot att höra dig på skiva sen! :) ♥ älskar din röst, har sagt det innan och säger det igen. Din röst ger mig gåshud! ♥



skulle uppskatta om du svara på mitt meddelande eller något på facebook som visar att du typ läst min dikt. Jag kom försent till träningen med bandet för att jag skrev den ;) haha.. :$ inte för att jag inte tror att du läst den <3 men det skulle va kul att få det bekräftat ;) haha..



du är bäst daniel! jag tycker verkligen det! ta åt dig :) haha ♥

2011-02-22 @ 18:15:30
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Lolle

Vår Daniel fyllde nyss tjugoett

Han tar allas hjärtan så lätt

Monsterhiten kommer snart

Det tycker vi är underbart

Detta rim blir dåligt nog

Jag hoppas inte att du dog!

Jag är en nån som inte kan rimma

jag är heller inte särsklit bra på att simma.

Men Daniel, dig gillar jag

Jag önskar dig en trevlig dag!



Kram!

2011-02-22 @ 18:44:15
Postat av: alina

grattis grattis i efterskott! :)

2011-02-22 @ 19:27:00
Postat av: Uddevalla Sara Du Vet ;)

Hoppas du hade en bra dag igår då :D

Och nu vore det ju trevligt om det kom en skiva!<3

Fick du mitt kort? :/ Skulle vart bra om du kunde säga det... För jag oroar mig! Aja... Lycka till med låtarna!<3 Kram!

2011-02-22 @ 22:45:24
URL: http://sarabergstrom.bloggplatsen.se
Postat av: Linnéa :)

Åååh! Jag längtar sååå efter att få höra dina låtar! Jag känner på mig att de kommer vara underbara!



KRAMAR I MASSOR <3 // Linnéa :)

2011-02-22 @ 23:00:25
Postat av: P E R F E K T I O N I S T . S E

Du borde fixa en ny, mer personlig design, Daniel! :$ Annars diggar jag din blogg till tusen. :)

2011-02-23 @ 00:23:55
URL: http://perfektionist.se/
Postat av: Fanny<3

Hej:D vad bra att låtskrivandet går bra! jag sitter och väntar på att du ska släppa en skiva ;D ska du ut och spela någonstans så kan du väl skriva det ibloggen?

Ha Det Bra Daniel! :)

Happyface ;)



puss & Kram Fanny! kan du inte ha en sån där frågestund igen? ;)

2011-02-23 @ 13:27:10
Postat av: Fanny<3

Hej:D om man vill skicka något brev eller kort eller nåt,vart kan man skicka det isf! jag tycker attt du förtjänar en present,för det du har gett dina fans! ;D Puss & Kram Fanny<3

2011-02-23 @ 13:28:52
Postat av: Fanny<3

Hej:D om man vill skicka något brev eller kort eller nåt,vart kan man skicka det isf! jag tycker attt du förtjänar en present,för det du har gett dina fans! ;D Puss & Kram Fanny<3

2011-02-23 @ 13:28:55
Postat av: Matilda

Grattis i efterskott Daniel, hoppas du fick en finfin födelsedag :D



Grattis på din födelseda'

Hoppas att du nu är väldigt gla'

Nu när du är 21 och allt

För visst är det ganska ballt?



Haha, fick ihop en liten käck dikt iallafall..



Många kramar från din "lillasyster" :)

2011-02-23 @ 21:12:28
URL: http://onlyxception.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0