Hejsan!

Inatt sov jag hos en polare, och vakna tidigt imorse med ett ryck!

- MAMMA FYLLER ÅR!

Detta hade jag såklart vetat om länge, men presentlös var jag faktiskt. Så vi slängde på oss kläderna och gled ner till stan för att handla något käckt till mamma. Det fick bli lite oljor och grejer! Det funkar alltid :) Tror jag...


Nu har vi precis fikat lite här hemma. Vi brukar inte göra så stor grej av det. På måndag fyller jag, men då är alla borta. Haha, jag får väl skriva musik eller något.

Idag har jag filat på nästa monsterhit. Jag är inne i ett flooooow, som det heter. Det känns bra. En låt är inspelad och klar, och den känns riktigt riktigt bra faktiskt. Nu behövs bara ett gäng till så är vi snart hemma!




Ett gig fixat framöver också, men det är tydligen inget för allmänheten. Ett band på 4 proffs och 6 blåsare ska kompa mig under två spelningar i Maj. BOOM! :D


Dagens limerick!

En bagare från Kinnekulle
var så tjock att han LIKNA en bulle
 - TITTA DÄR -  vilken boll!
Hördes från alla håll
När han rulla sig fram dit han skulle

VI hörs!
Daniel Norberg

Kommentarer
Postat av: FowZies.se ♥

fixa designen :D

2011-02-19 @ 16:26:08
URL: http://fowzies.se
Postat av: ci

Great det där med låten väntar tills man får höra något av dig igen! Saknar att få gåshud bara du öppnar munnen.

Och grattis i förskott, kommer in på måndag & slänger in ett till grattis för det är du värd!

Jag hoppas att vi ses snart & det ska vi göra har jag bestämt :)



happyface!

2011-02-19 @ 16:35:52
Postat av: Jessica

Grattis till din mamma och grattis i förskott till dig :) du borde verkligen fixa designen :p

2011-02-19 @ 16:47:06
URL: http://flickangyllander.blogg.se/
Postat av: Malin!

Åh skämms på dig Daniel >.<

Så bra att du hann fixa något iallafall :D



Asså jag vet inte vad jag ska skriva,som vanligt fick du mig att le :D



KRAM

2011-02-19 @ 16:47:21
Postat av: cille

jaja lille du hur mår du.

HA DE GOTT

2011-02-19 @ 17:24:30
Postat av: ☺Josse☺

Heeej vgd? :) ;) :-) ;-)

2011-02-19 @ 17:34:05
URL: http://kattjojo.bloggproffs.se
Postat av: madde

grattis i förskott!!:) min mamma fyller imorgon :) haha jag var också till stan och köpte nå olja:) hoppas hon gillar det:)och hoppas din mamma gillar oljan som hon hade fått av dig!! ha det gott kram madde!!!

2011-02-19 @ 17:47:51
Postat av: finlandssvenska tjejen

Hej Daniel! Väntar jätte mkt på nya låtar från dig! :) Just nu lyssnar jag på alla låtar du sjöng i Idol, om och om igen :D Det e väldigt konstit (men positivt), hur glad jag blir av att lyssna på dina låtar :) + att jag kollar in dina klipp som du lade upp på youtube innan idol tiden :) Ha det bra!

Kram :)

2011-02-19 @ 17:58:05
Postat av: Anna (annaamarias)

hej haha :D hälsa din mamma grattis från mig ;D haha. och på måndag så ska jag göra något till dig :) haha. va berädd på det :) hihi. Världens bästa Daniel fyller ju år :):) ♥



det är sjukt bra att du håller på att skriva musik och sånt. I like it! :D och gött med ett gig! hoppas det kommer fram ett snart som jag kan gå på :) hihi. Eller så kan jag se om jag kan fixa något. ehm. Wish me good luck. Kan fråga om du får spela på min skola.. jag går faktiskt en musikklass :$ andra året. Det är najs! Aja!



Ha det bäst! :D haha.



STOR KRAM! saknar dig!

2011-02-19 @ 18:07:54
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hej hälsa din mamma grattis ! :)

Ha det bra !

Kram Carolina

2011-02-19 @ 18:37:50
Postat av: Sofia

Hälsa grattis från mig med :) och grattis i förskott till dig :D



Synd att det inte var för allmänheten... länge sen jag såg dig :/ ändring på det hoppas jag :)

annars får du väl komma och spela när jag fyller år :) skulle vart coolt, måste väl bara övertyga min tvilling också xD haha...



Ha nu en underbar födelsedag!

Många kramar!

Sofia

2011-02-19 @ 18:53:13
Postat av: Gisela

hej hej hur mår du vännen? jag mår bra. vad bra att du kom på tidigt imorse att det var din mammas födelsedag då och att du åkte iväg tidigt imorse och handlade present till henne då och hon gillade säkert din present får vi hoppas på då för du gjorde ju ditt bästa då med att hitta en bra present till henne då daniel vännen min. lycka till med allt låt skrivande som du gör och hoppas man får höra något nytt i framtiden sen från dig. stor kram på dig min finaste vän. saknar dig. kram Gisela

2011-02-19 @ 19:14:14
Postat av: Anonym

Fan vad kul. :) Får man inte höra något nu? Lägg upp något på myspace vettja. Tråkigt om det ska vänta ända tills skivan kommer ut:P

:) Kram! Heja vidare!

2011-02-19 @ 19:23:00
Postat av: Rebecka

Hehehe ville bara säga att jag oxå fyller år på måndag!! :D

Grattis i förskott Daniel!!

Du är grym!! :D<3

2011-02-19 @ 21:41:50
Postat av: Nathalie

Hej Daniel!!

Kul med spelning :) hoppas att de blir något för allmänheten oxå :D

Kul att du har hittat ditt floow !! ;) ska bli kul att få höra sen.

O grattis i förskott !! Ha de bra kram Nathalie

2011-02-20 @ 00:29:31
Postat av: josefine

nej va sorlit att alla e borta på din födelsedag...

2011-02-20 @ 09:24:42
Postat av: Anna :)

Heej! Hälsa din mamma igår och dig själv imorrn! :D Jag gick förresten förbi clarion (sthlm) igår, o mindes tillbaka när jag gick förbi där förut (idoltiden) och tänkte "haha, vad kul om Daniel var där inne i lobbyn... X)" och så ser jag... en blårutig skjorta som jag inser tillhör dig, en Daniel och en Minnah! Guuud, så jag flippade ur :P Fast jag vågade inte gå in för ni satt och fikade eller nåt, så jag ville inte störa... :P Fast sen träffade jag dig ungefär två veckor senare! :)



Så, det var det om det, ha en uuunderbar dag imorrn!! <3

2011-02-20 @ 09:32:35
Postat av: lisa alm

grattis till din mamma! :D och grattis i förskott till dig! hoppas hon gilla oljorna! ;) längtar tills allt material är färdigt! då ska jag köpa din skiva sen :D pussen♥

/lisa alm

2011-02-20 @ 11:57:41
Postat av: emeeliiie

hej hej daniel!

va bra att du hitta något fint till din mamma :)

Grattis till henne, och til dej i förskott! :)

Hoppas du får en fin fin dag då :)

Ska bli kul att få höra ditt låten eller låtarna sen :D



Kram kram Emelie ♥

2011-02-20 @ 12:06:46
Postat av: Fanny<3

tjo Daniel!:o



äntligen drar du till med ett till inlägg!

oljor & sånt funkar alltid på mammor! ;) om du börjar ha spelningar o sånt?,vart ska du spela isf?

faan vad skit tråkigt att vara ensam på sin födelsedag!jag kan komma till uddevalla & hålla dig sällskap om du vill!;) hehe Ha Det Bra Daniel<3



Kram Fanny!:)

2011-02-20 @ 18:24:45
Postat av: Fanny<3

tjo Daniel! hoppas´du släpper en skiva snart ,´isf kommer jag vara den 1:a som köper den!;) tråkigt att du ska behöva vara ensam på din födelsedag!:o jag kan komma till Uddevalla o göra dig sällskap! :P hehe Kram Fanny

2011-02-20 @ 18:28:02
Postat av: Fanny<3

hörru,kan du inte svara på lite kommentarer?;) Kram Fanny<3

2011-02-20 @ 18:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0