Nu har vi gjort grovjobbet tillsammans. Nu lägger Alex bas hos sig, och jag lägger sången nu hos mig. Vi har en idé om att slänga upp ett 30 sekundersklipp på youtube för att visa lite vad vi håller på med. Men jag återkommer om det.
Nu blir det sång!

Sen måste jag ta mig ut. Har suttit inne i tre dagar och skapat musik nu.
I-------------------------------------------------------------------------------------------------I
En tjock gammal man från Irak
skulle laga sitt söndriga tak
Då råka han ramla
men lyckades klamra
sig fast i en spik, med sin bak!
I-------------------------------------------------I
Vi hörs! :D
/ Daniel Norberg
Musikhistoria! :D haha!

Kommentarer
Postat av: finlandssvenska tjejen

Oj vad roligt, hoppas det går bra för er :D Ha det gött! ;)

2011-02-23 @ 15:04:56
Postat av: ci

hahha, så grym (y)

Hoppas den kommer ut på youtube, lyssnar mer än gärna :)



Ha det bäst så länge !

2011-02-23 @ 15:40:00
Postat av: Yasmine :D

Kollade nyss på några filmer från tv4. :)

Det är kul att titta på alla idoler ,hur ni var i början och hur nui har utvecklats :D

Funderar också på att gå ut har sportlov och har inte varit ute :D

Men det blir nog att åka en sväng till torp eller kanske rent av in till ua :)



Hoppas du har en fortsatt bra dag och att du säger till när du lägger upp ett smakprov på vad ni har gjort :D



Kram Yasmine :D

2011-02-23 @ 15:42:54
Postat av: Anna (annaamarias)

hej daniel! Först vill jag bara säga tack :) hihi :)

och kul att ni håller på med att spela in och skit. (det är sjukt kul HAHA jag brukar få göra det på mina lektioner ibland, HIHI..) snälla lägg upp så man får höra! hihi. Jag är grymt nyfiken på hur det kommer låta!! :) ♥



HAHA asså danne, dina dikter, bara för det ska jag skriva en till dikt. Får se vart jag kommer. :) hihi! Du vill komma ut lite.. ? varför inte åka till superlilla kinna och träffa mig? :] det är inte så... långt.. ;) haha hoppas vi ses snart!



du är bäst! :) tack igen! ;) du är expert på att få mig att le! :D hihi



stora kramen!

2011-02-23 @ 16:05:31
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: malin

jag drömde om dig inatt! så jäkla myyeesigt

2011-02-23 @ 16:05:43
Postat av: josefine

grymma gitarrer!!!!!:D

2011-02-23 @ 16:08:26
Postat av: lovisa

allt bra?:D

2011-02-23 @ 16:14:09
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: cille

va kul =)

HA DE GOTT

2011-02-23 @ 16:55:07
Postat av: Nathalie

Hej Daniel!!

Låter som att ni ä på god väg o ser verkligen fram emot ett smakprov !! :) Nice att du kunde rotera bilden ;) ha de bra

Kram Nathalie :)

2011-02-23 @ 17:38:41
Postat av: E. Madeleine W.

Hejsan Daniel!



Jag var på er Turné i Jakobstad. Den var helt underbar! Jag håller på att redigera dem och photoshoppa bilderna. Och jag gissar du är intresserad av att se dem? Eftersom jag har lite mycket nu att göra, så kommer de inte att bli klara ännu. Möjligen nästa vecka. Det finns säkert fel namn på låtarna osv, så om du vill får du gärna säga till. Kan du skicka ett mail till mig så kan jag meddela när de är klara, och ifall jag har frågor. Du hittar även mig på FB ifall det är nåt :) .. Glömmde säga det till de andra, meeeen det kommer :)



Kram,

E Madeleine W

2011-02-23 @ 21:14:59
URL: http://emadeleinew.blogg.se/
Postat av: camilla

hahahhahah,du är för rolig :D,och jag saknar dig ,har I OCH FÖR SIIG bara träffat dig en gång,men det var tillräckligt för att börja sakna dig iaf <3,har sagt det förut men din röst är för skön,för feelgood-ig helt enkelt <3 :),sen e du för härlig som person också,får nöja mig med att sitta här hemma och lyssna på dig på youtube/spotify,just nu e de "dont look back in anger" som gäller ;) <3

2011-02-23 @ 22:14:37
URL: http://admin.nextinfashion.se/samila
Postat av: Erica<3

I love you!! <3

2011-03-03 @ 20:50:57
URL: http://ericaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0