Idag har det varit en riktigt fin dag!
.
Den började med att jag snabbt gled ner till torget i Uddevalla för att få sålt min Sony Ericsson X10 mini pro. Fröken kund stod där och väntade, och bara någon minut senare var den borta - Och jag var ett bekymmer mindre.
Senare tog jag bussen till Torp (Köpcentrumet i stan här). Ni hängivna läsare vet säkert att jag har funderat på en kamera. Idag blev det verklighet, och jag köpte en superfin kamera som jag förhoppningsvis kommer använda mycket i sommar.
.
Den är mycket bättre än vad jag är på att filma och ta kort. Men jag lever i nuet, och köper en riktigt bra kamera. Då kanske det är svårare att tröttna! :)
.
Jag kånkade med mina påsar igenom skogen upp till mig, efter mitt snabba besök på köpcentr....at(?) och var redo att sätta ihop allt och gå ut för att filma. Men.... Jag var tvungen att repa först innan jag kunde förlusta mig på min nya inköp. Jag hade nämligen en lite trevlig SPELNING ikväll.
.
Spontant och käckt satt jag nere på ett av stans finaste caféer och drog av några låtar. Inga högtalare, inga pappar - utan bara spontant och trevligt. Det var riktigt mysig stämning.
.
Efter spelningen kikade jag runt lite på stan, och träffade en massa sköna folk som ville ta kort och ha autografer! :)  Det är alltid roligt när folk kommer fram. :D
.
Träffade en kille i stan också som kom med lite intressanta förslag. Vi får se hur det blir!
.
Här är ett par bilder jag tog idag. Jag gillar kameran, men det här är snabbt tagna bilder för att se hur den fungerade.
.
.
Framför allt är det en fantastisk filmkamera. Jag måste bara lära mig att få in filmerna till datorn....  host*

Kommentarer
Postat av: lydia

vad kostade den? :)

Jag har också en Sony, men eftersom man kan filma med din, så undrar jag. Haha! :)

2011-04-28 @ 22:27:51
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: Emma [hockey & foto]

Visst lär du dig att fota manuellt nu Daniel? ;D

2011-04-28 @ 22:30:17
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/
Postat av: Anna

åh hade du en liten spelning i uddevalla? haha.. här får man reda på väldigt mycket på väldigt kort tid känner jag! haha.. Men ah. Jag skulle ändå inte kunnat gå. Har pluggat skiten ur mig, hade två inlämningar till imorgon. ;) ahahah. men ah!



FIN KAMERA! den tog jätte fina bilder ju! :)

haha, jag slutade tidigt idag, eller ah typ iaf ;) så kom jag hem vid 12. har lyssnat på din låt sen dess.. och klockan är ... 22.42 just nu när jag kollade. DEN ÄGER! kommer seriöst aldrig tröttna!



ta hand om dig daniel så får jag hoppas att vi träffas snart :) KRAMAR

2011-04-28 @ 22:44:41
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Pernillabergh

Den tog bra bilder :D

2011-04-28 @ 22:47:34
URL: http://dahpernilla.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Fiina bilder :) speciellt på dej haha söt :)

Kram Nathalie

2011-04-28 @ 22:49:35
Postat av: Emilia

Åh, vad skoj med en ny kamera. Blir lite avundsjuk på dig nu som har så mycket kul att experimentera med ;) Du lär dig nog. Vad är det för någon? =) Sony ser jag, men mer då? :P

2011-04-28 @ 23:00:19
URL: http://emiliajohanssons.blogg.se/
Postat av: Emilia

Åh, vad skoj med en ny kamera! :D Nu blir jag allt lite avundsjuk på dig som har så mycket kul att experimentera med! Du lär dig nog ;)

2011-04-28 @ 23:06:45
URL: http://emiliajohanssons.blogg.se/
Postat av: michaela

sjukt fina bilder det blir med din kamera :)!!

2011-04-29 @ 07:08:31
Postat av: cille

fina bilder och vad bra du fick såldt mobben.

HA DET BRa

2011-04-29 @ 07:39:18
Postat av: adriana / anaphoto

najs danne! :D Ser framemot ditt fotograferande! :'D Lycka till! :D

2011-04-29 @ 11:08:23
URL: http://anaphoto.webblogg.se/
Postat av: Gisela

Hej Daniel vännen allt väl med dej idag då? Det är sådär med mig idag. hoppas att du har en riktig bra och najs och mysig härlig dag idag vännen min. vad kul att du har köpt dig en ny kamra nu daniel så du kan ta många nya fina bilder på dig själv som du lägger ut på din blogg. man blir så glad att få se såna fina bilder på sin söta vän daniel hehehehe. fortsätt att uppdatera snart igen på bloggen daniel. jag gillar din nya låt grymt mycket faktiskt för den är jätte bra jag älskar den. kramar din finaste vän och bästa fan //Gisela

2011-04-29 @ 13:12:01
Postat av: Moa

vad kul, fin kamera! :) ♥

2011-04-29 @ 13:14:36
URL: http://moasphotos.blogg.se/
Postat av: emma hansson

Va fin du är Daniel! (:

Kameran var fin den med haha ;D

2011-04-29 @ 14:34:59
URL: http://emmavictoriahs.blogg.se/
Postat av: Maolien

Hej Daniel!

Sommar bilder gör mig glad.

Så fin du är!

Din låt har spelats i mina hörlurar hela dagen, känns som man flyger när man blundar och sträker ut armarna och åker longborad och lyssnar på din låt. Ja sen så körde jag på en rot och trillade framstupa och skrapa upp knäet, inte så trevligt.

Men din låt deen går raaakt in i hjärtat och jag mår sååå braaaa idag :D



Världens största kram till världens bästa Daniel! <3

2011-04-29 @ 15:07:43
Postat av: Karo

Fina bilder! :) Nu blir det att gå ut och gå en sväng medan det är fint väder. Och så klart kommer jag att lyssna på In your command under tiden! :D <3

2011-04-29 @ 16:30:06
URL: http://karoliinaylikorpi.blogg.se/
Postat av: Lovisen

fasen..vad mycket jag har missat! en NY låt, en frågestund och massamassa mer minsann:) dock måste jag säga att du "ljög" lite bland svaren till frågestunden...du har ju varit i Finland också, alltså inte bara i sverige, norge och thailand! huuuur illa att jag har bättre koll på ditt liv än dig? ;)

2011-04-29 @ 18:11:11
Postat av: Jennifer

Daniel nu e jag avis på dig du har verkligen investerat i en bra kamera ska jag säga dig. Det kommer bli underbara bilder med den där. Hopps du fotar i manuelt läge när du fotar ;D



Längtar redan efter bilder som du kommer ta med din kamera. :D ha de bra kram från jennifer

2011-04-29 @ 19:40:02
Postat av: Fanny<3

2011-04-29 @ 21:54:01
Postat av: Fanny<3

Åhh Du E Såå Sööt!:)<3



Fiin Kamera!:P



Puss och Kram!<3

2011-05-02 @ 17:01:56
Postat av: camilla

drömde att jag såg dig i stan (av någon anledning var jag i Uddevalla) , gick där i en butik och mitt i allt ser jag dig uppe på scenen med en gitarr och där sitter du och sjunger, jag blir rejält chockad och gick fram men sa inte ett ord (?) tog en bild med dig och gick haha...kul va?..eller..inte?



men du, har säkert sagt det förr men in your command är lixom bara "mmmmm <3 " såå fin och skön! KRAMAR <3

2011-05-04 @ 18:48:41
URL: http://admin.nextinfashion.se/samila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0