Kommentarer
Postat av: cille

sov gott fin låt

HA DE GOTT

2011-04-09 @ 08:14:08
Postat av: Anna

GO LÅT!



godmorgon! ;) idag ska jag va crazyyy (du vet, jag är sån EGENTLIGEN) och sen ska jag och några kompisar har ace age maraton! ;) DET KOMMER BLI FETT NAJJJS!



hoppas vi träffas snart, saknar dig! :)

2011-04-09 @ 08:45:29
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Nice låt :D

2011-04-09 @ 09:55:51
Postat av: Amnda

haha, du handla av mig på kvantum idag , eller aa din mamma? gjorde och du packa... men det gjorde iaf min dag :D hejsvej!

Postat av: Amanda Rieem - Toppbloggare på Scenbloggen

Hej dude! trevligt det var att stöta på dig i Gävle för ett tag sen, det var jag som var en av fotograferna på GOya, nattklubben du vet! :D



hur äre nu för tiden? mycket spelningar?



Jag undrar om du är intresserad av att vara med i en intervju på min blogg. Jag är toppbloggare samt event och bloggansvarig påsvenbloggen!



la till dig på fb, du kan maila mig där om du är inttresserad, ofc får du gärna lämna en kommentar i min blogg med! :D



KRAM

2011-04-10 @ 13:28:59
URL: http://amandarieem.com
Postat av: Amanda Rieem - Toppbloggare på Scenbloggen

scenbloggen.com, skulle det stå, slarviga jag ;O

2011-04-10 @ 13:31:00
URL: http://amandarieem.com
Postat av: Fanny<3

BLOGGA!<3 kolla facebook har skickan vänförfrågan till dej!:D SAKNAR DEJ! VILL TRÄFFA DIG SNART. KOM TILL NYKÖPING OCH SJUNG FÖR FAN!<3 :D



Puss & Kram :)

2011-04-13 @ 19:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0