Hejsan svejsan!
.
Förra inlägget döpte jag delvis till "en liten Bert" - Utan att nämna något om någon Bert överhuvudtaget. Förlåt! Haha.
Jag glömde nämligen skriva att jag träffade Bert Karlsson på spelningen i torsdags. Han satt nämligen som jury under talangjakten. När jag gick ut på scenen var det sagt att domarna skulle överlägga vem som skulle vinna, men Bert och de andra domarna satt kvar där på sina platser precis framför scenen och kollade på mig. Gulp. Jag som hade planerat att driva lite med Bert. Eftersom att Bert varit domare även för mig för ett par år sedan tänkte jag nämna det, och dessutom imitera honom och berätta vad han sa till mig då. Trots att jag visste att Bert skulle höra så tänkte jag: ÄÄÄh, kör på. Och så drev jag med honom inför alla i publiken. Haha! Det skönaste var att han skrattade han också.
.
Efter spelningen kom han fram till mig och gav mig tips inför framtiden. Han hade god koll på mig. Visste bad jag hette, kände till mina klipp på youtube och att jag spelat in låtar till melodifestivalen osv. Det var roligt. Jag fick ett nummer utav honom som jag ringde idag. Hon var på möte, så jag provar imorgon igen. Vi får se hur det går. Men jag gillar Bert. Han är hård med ganska rättvis. Sen älskar jag hans dialekt. :) haha!
.
.
Kamera: Canon Ixus 30
.
Nog om honom och full fräs på det här istället. När de 11 idolerna 2010 var klara fick vi en del prylar av olika företag. Jag fick bl.a. en kamera som jag inte längre har någon användning av. Finns det någon av er därute om intresserad av en sådan?
.
  • Den är mycket lite använd (endast under Idol-tiden med bilder på idolerna)
  • Allt finns med - Originalförpackning + tillbehör
  • Allt är ni nyskick
  • Den är riktigt bra. Läs om den på internet.
  • Den är svart
.
1 200 kr eller högstbjudande.
.
.
Hör av er till [email protected], eller på Facebook.
.
I helgen kommer min bror hem från Uppsala, alternativt så åker jag upp till honom. Vi ska spela in och skriva sketcher och musik hela helgen till radio p3. jag ser fram emot det. Vi har en del idéer!
.
På Torsdag åker jag nog till Göteborg igen. Nya låtar skapas och nya låtar spelas in.
.
KRAM på er allihopa.
/ Daniel

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Kul att Bert hade koll på dig! Men vad va det för talangjakt du var med i när han dömde dig eller vad man ska säga? ;)

Lycka till med radio pratet! :D

Ha det bäst!



Kram Gabriella

2011-04-05 @ 20:57:37
Postat av: cille

kul inlägg. Vad kul. jag vill gärna köpa kameran

Ha det gott

2011-04-05 @ 20:58:36
Postat av: cille

kul inlägg. Vad kul. jag vill gärna köpa kameran

Ha det gott

2011-04-05 @ 20:59:19
Postat av: linda

tävlade de inte ut era kameror på dustin i vintras?

2011-04-05 @ 21:00:49
Postat av: camilla

Kul med Bert :D, tycker också om honom, folk säger att han är "elak" men jag håller med DIG faktiskt...Har en sådan kamera redan, kan jag ju påpeka haha :D



KRAMAR I MASSOR...ska åka skidor i helg, eftersom att du bryr dig haha ;), de kan du ju tänka på om du vill ha nåt onödigt att tänka på (ööö??) nää men du e fin, mamma pappa å min kanin,haha, du vet sången, nää nu måste jag sova detta blir ju inte till nåt, sorry för flummigheten haha ;) <3...

2011-04-05 @ 21:09:15
URL: http://admin.nextinfashion.se/samila
Postat av: Anna

haha ja, man kan ju säga att du drev med bert. hahah. det är bra! ;) haha. Nej men jag diggar bert. Kan bero på att han kommer från samma stad som halva min släkt (min mamma) och jag har typ snackat med honom flera gånger samt hans son. HAHA ^^ men han kan sånt! ;) men DET VA INTE TRÅKIGT I BÖRJAN! så äre bara! :D



haha, en danielkamera skulle inte sitta fel, MEN jag har inte råd med att köpa den ;) hahah.



kramar! (du va väldigt översöt igår faktiskt hihi)

2011-04-05 @ 21:34:30
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Bert verkar vara en skön snubbe! :) har sett honom på avstånd faktiskt XD fast det var när en vän till familjen arbetade med honom i Skara :P



Kul att du ska till Gbg igen! :) hoppas verkligen du åker på torsdag för då kommer jag också vara där :) hela dagen lång! xD kanske vi ses ;D XD



Ha det bra!

Många kramar!

Sofia

2011-04-05 @ 22:57:33
Postat av: vispen

Vad roligt att Bert kände igen dig och jag håller verkligen med om att hans dialekt är härlig:)

Lycka till med låtskrivandet i veckan! Kram

2011-04-06 @ 10:35:00
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha !!Kul att Bert kände igen dig :D o ha de så bra i Göteborg :) kram Nathalie

2011-04-06 @ 18:04:55
Postat av: Maolien

Gud vad kul att Bert hade koll på vem du var.

Hihi han ät störtskön.



En Danielkamera skulle vara kul att ha :D



Lycka till med allt och KRAM

2011-04-06 @ 19:54:20
Postat av: L

<3<3<3<3<3

2011-04-07 @ 14:40:23
URL: http://danielnorbergs.blogg.se/
Postat av: victoria

Såg dig idag när jag gick av tåget i Uddevalla! (Som om inte alla andra som gick av också gjorde det... höhö) Antar att du skulle till Göteborg :)

Ha det bäst! Kram

2011-04-07 @ 17:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0