Hej igen. Återigen är jag hemkommen efter en fantastisk helg i Lilla Borås - Halmstad.
Hoppas att eran helg har varit görbra, och att ni såg massor av eldar och solsken osv.
.
Om det var så att ni missade, eller av andra anledningar inte lyssnade på mitt och min brors lilla radioprogram i helgen finns det fortfarande chans att lyssna på det.
.
Gå in på länken:
http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3389
.
Klicka på "lyssna igen" i högra hörnet.
.
Spola fram till 01:01:30, så börjar ett lite trevlig äventyr som ni kan mysa iväg på. Till en plats där färger lyser lite klarare, och livet är lite lättare att leva. Där bekymmer är som bortspolade och där profiler som Allan Redo, Purjo, Byrå och Arne Weise lever.
.
Lyssna gärna, så hörs vi.
Jag är jättenöjd med programmet. Om ni inte är lika imponerade så berättade det gärna. Men inte för mig. För jag bryr mig inte!
.
Kram på er!
/ Daniel

Kommentarer
Postat av: Anna

you know that I loved it! :D haha! ne okej. Jag tyckte det va jättebra! :) vad glad av att få höra din röst igen ;) saknat den faktiskt! Fortsätt såhär :D



verkade som om du hade en trevlig valborg, min lördag började med allergianfall och slutade med missförstånd haha.. men söndagen va grymt najs! :)



ha det bäst daniel, hoppas vi ses snart. Kinna saknar den bästa! kramar!

2011-05-02 @ 17:00:46
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahahha, underbart !

Är det du och emil som sjunger i kören med?

2011-05-02 @ 17:03:12
Postat av: Karo

Hahaha! Det var ju jättebra!! Älskar det! :D <3

2011-05-02 @ 17:11:31
URL: http://karoliinaylikorpi.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hahaha!Dä va jättebra!! Så,fortsätt så:Dha de bra :)

Kram Nathalie

2011-05-02 @ 17:34:56
Postat av: cille

kul

ha de gott

2011-05-02 @ 18:43:09
Postat av: Ella :D

Nej, det var ju underbart :DDD Vill höra meer ju :O

2011-05-02 @ 20:49:57
Postat av: Maolien

Jasså då var du i samma stad som jag utan att jag visste om det igen. ;D



Asså jag är så sjukt imponerad av er för allt låter så proffsigt!

Din röst Daniel är helt perfekt för Radion!

Jag skrattade så himla mycket :)

Älskade :D



På kvällen så såg jag Lejonkungen med några kompisar och så kom den där låten "Snaaaart är det jaaaaaag som är kuuuuung". jag har typ aldrig sett lejon kuungen och jag kunde inte fatta varför jag kände igen den! Sen kom jag på att du gjort den på ddin youtubekanal och att det var DÄRFÖR jag kände igen den.



Ja KRAAAAM! <3

2011-05-02 @ 21:12:56
Postat av: Beatrice

Gillar den fortsätt me det!=) kören gilla jag skarpt, tycker det är häftigt med alla dom olika teknikerna eftersom jag själv inte är så duktig på de. att bara göra en sån här sak är riktigt häftigt KRAM

2011-05-02 @ 22:12:29
Postat av: Anonym

haha det bästa var när han skulle beställa pizza..

2011-05-02 @ 22:41:47
Postat av: Emilia (rottne);D

Jag kan tyvär inte lyssna, det går inte för mig .vet inte varför men jag tror säkert det var jätte bra!

synd bara att jag inte kunde höra det.

:D kram kram

2011-05-04 @ 16:36:09
URL: http://emiliakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0