Hej allihopa!
Idag har jag varit i Göteborg och skrivit musik med Alexander. Den skiljer sig någon från de andra låtarna, och först i morgon får vi nog reda på om den är bra eller inte. Det är svårt att höra samtidigt som man skriver den. Man måste få låta den sjunka in under natten! :)
.
Men...
.
Ännu en gång har vi varit igång.
Knåpat, och pysslar och skrivit en sång.
Catchy och hefftig. Jo, jag är nöjd!
att skriva med Alex är alltid en fröjd.
.
IMORRN är det dags att få köpt mig en lur
En iphone det blir, om jag får lite tur.
För sist jag var där var det meck och sådär.
Men nu är det fixat - Det ska bli affär!
.
Men har jag nu inte en lur som är bra?
JOjo, det har jag! Nån som vill ha?
Xperia x10 pro kan ni få,
Men hur mycket vill ni betala mig då?
.
Den är knappt alls använd, och känns väldigt fräsch.
Den är svart och snygg, inte brun eller beige.
Ni kan höra av er i fältet här under,
om ni är sugna på att vara kunder.
.
Kram på er!
Daniel
.


Kommentarer
Postat av: Typmanda

Daniel, du har gjort det igen ! Hur lyckas du med sådana dikter ? Ett stort mysterium för svenska folket. Jag föreställer mig dig läsa den med en pumba-röst.

Och jag börjar typ asgarva :D

Jag hoppas du fortsätter i samma stil,för du förgyller min dag :)

Jag älskar dig något grymt daniel <3

2011-03-07 @ 22:54:22
Postat av: Anna

hahaha när får vi höra dom andra låtarna ? :D när kommer skivan? haha! vill höra mer mer mer meeeeer! ;)



daniel, alltså dina dikter är världsklass. Precis som din röst! Haha och en mobil skulle inte sitta fel och verkligen inte ifall du har haft den?! men jag är tyvärr väldigt pank just nu! :$ berättar inte vad jag köpt ;) hehe.



JAG SAKNAR DIG! imorgon är det 2 hela månader sedan. Haha på min pappas födelsedag. Bra kombination. MenMen.. jag och Cissi kommer ha tyst minut imorgon.. ;) kanske inte, men man vet aldrig. Ha det bäst iaf. GODNATT! ♥

2011-03-07 @ 23:03:07
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Johanna G

Hallå där! :) Vi får väl hoppas att du sover gott och att det låter bra imorgon också då! :) Det tror jag!



Jag har faktiskt tittat efter en ny mobil länge och jag tror jag känner igen den där, den verkar ju ganska bra... Vad är det du inte gillar med den då?

Kram

2011-03-07 @ 23:58:10
Postat av: josefine

iphone 4 äger;) rekomenderar verkligen den. den e bara lite dyr men den är värd alla pengar:) akta så du inte tappar den om den har ranlat en gång i golvet eller fått en knuff kan den ha fått nå fel så du vet;P

ha det bra:)

2011-03-08 @ 06:18:27
Postat av: ci

åhh, mera låtar :)

Sånt gör mig glad !!



2 månader sedan sist, för längesen om du frågar mig!

Men som sagt, Anna och jag ska ha tyst minut !

För just nu, så känns det sjukt jobbigt :(



Ha det gött :)

En sjukt STOR kram !

2011-03-08 @ 06:53:44
Postat av: cille

Nya låtar COOLT!En ny mobbe skulle sitta fint 700 eller mer eller vad vill du ha

HA DE GOTT och hör av dig till mig hur mycket du ska ha och de.Eposten står vell när du får komentaren

2011-03-08 @ 07:30:00
Postat av: camilla

hahahahaha ,sluta döda mig med dina rim daniel :) <3

2011-03-08 @ 07:31:35
URL: http://admin.nextinfashion.se/samila
Postat av: A M A N D A ♥

fin blogg!

2011-03-08 @ 07:43:38
URL: http://nattstad.se/amandabp
Postat av: lovisa

Godmorgon!:)

2011-03-08 @ 07:44:23
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej!

Kul att det går så bra med skrivandet :)



Hmm... har tänkt köpa en ny mobil ett tag xD faktiskt en Xperia X10 :D men vad är det för skillnad på x10 och x10 pro? :)



Många kramar!

Sofia

2011-03-08 @ 09:03:11
Postat av: Johanna G

Nu du din lur-ifax har jag skickat ett meddelande till din facebook angåente mobilen! :D Kram

2011-03-08 @ 12:24:49
Postat av: Sara

Trevligt trevligt med iphone ;)

Åå jag vill så ha den! ;P Men jag är typ väldigt fattig xD Men vi syns!<3



Kraaaam!

2011-03-08 @ 12:54:46
URL: http://sarabergstrom.bloggplatsen.se
Postat av: frida

hur mycket vill du ha för den?

2011-03-08 @ 15:55:21
Postat av: frida

jag är villig att betala 1000kr för den men vad vill du ha? ([email protected])Ha en underbar dag!! PS. Du är ju bäst på att skriva dikter!

2011-03-08 @ 15:58:02
Postat av: Nathalie

Haha dina dikter o rim ä bara för bra asså!!

Hoppas det blir ännu mer bloggande om du skaffar en i phone :D

Du får ha de så bra nu :) kram Nathalie!!

2011-03-08 @ 18:04:47
Postat av: victoria

Tjo Daniel!



Jag är riktigt sugen på mobilen, det är en av de telefoner jag kollat på och är verkligen behov av en ny. Priset avgör ju självklart du, skickade ett mejl på FB så hoppas på att du svarar nu! :P



[email protected]

2011-03-09 @ 12:23:36
URL: http://vbergstrand.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej. jag kan tänka mig att ge 1200 för din

gamla mobil. ute i affären går den på över 2000D:

och har velat ha en sådan länge.

hur mycket vill du ha för den?



ha de bra kram Madde



2011-03-09 @ 15:20:10
URL: http://typisktmaddemiig
Postat av: Caroline♥

Gud vad duktig du är på att sjung, och fin blogg :D

2011-03-13 @ 15:35:26
URL: http://birgittacaroline.blogg.se/
Postat av: lovisa

Du är ju så bra! Grymt maaan <3

2011-03-13 @ 19:50:20
URL: http://wupsi.blogg.se/
Postat av: Anonym

helt grym låt! mums

2011-04-05 @ 18:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0